Resuming podcast

23 juny de 2026 a les 10:39

L'AFE Top King Malgrat suma tres medalles d'or i una de plata en competicions de taekwondo

Compartir

L'equip de taekwondo de l’AFE Top King Malgrat ha tancat un cap de setmana de competicions amb tres medalles d'or i una de plata entre els diferents campionats disputats a Guadalajara i Barcelona.

Els primers èxits van arribar dissabte al V Open de l'Alcarria, celebrat a Guadalajara. En la modalitat de combat, Pau Salvà es va proclamar campió en la categoria de fins a 59 quilos, mentre que Lenni Viñolas també va aconseguir l’or en la categoria de fins a 78 quilos.

Pau Salvà i Lenni ViñolasFoto: AFE Top King Malgrat

Diumenge, el Top King va celebrar una nova victoria al Campionat de Catalunya celebrat a Barcelona, on el jove Julen Raya va aconseguir la medalla d’or en la categoria benjamí elit i també una medalla de plata en la competició de trios, formant equip amb Luca Garachana i Héctor Sotomayor.

Julen Raya, Luca Garachana i Héctor SotomayorFoto: AFE Top King Malgrat

Fotos: AFE Top King Malgrat