Resuming podcast

7 octubre de 2021 a les 13:50

La vaga de Rodalies arriba al seu equador

Compartir

Aquest dijous és el quart dia de la vaga de maquinistes de Renfe organitzada pel sindicat Semaf. Tot i que els trens no han patit greus retards, els usuaris de Rodalies han decidit acudir amb antelació a les instal·lacions per tal de no arribar tard a la seva destinació

Un dia més, els maquinistes de Renfe han secundat la vaga. Avui, però sense incidents greus al llarg del matí. Tal com informen els operaris de l'estació de Malgrat, els trens segueixen els seus horaris habituals pel que fa a una jornada de vaga. Tot i això, sí que han notat un lleuger retard de 15 minuts en alguns d'ells.

Pel que fa als viatgers, sí que lamenten el fet d'haver d'acudir molt més d’hora de l'habitual per tal d'arribar a temps al seu destí. Aquest és el cas d’Abril qui ha hagut d'agafar el tren una hora abans per poder anar a estudiar. Altres companys seus, segons indica, han hagut de recórrer a altres mitjans de transport per tal d’arribar a l’hora.

També és el cas de Jorge i Jonathan que han hagut d'aixecar-se a les 5 del matí per tal de fer unes gestions a Malgrat a les 10 del matí. En aquest sentit, expliquen que també han sofert els retards en ambdós trens, el d’anada i el de tornada.

Aquest ja és el quart dia de vaga convocada pel sindicat Semaf, recodem que aquestes jornades s'allargaran fins al dia 12 d'octubre.