23 agost de 2021 a les 11:39
La territorial de l'ANC - Malgrat per la Independència no organitza enguany l'acte de la Diada de l'11S ni els autocars per anar a Barcelona. El motiu és que l'actual Junta ja ha caducat el mandat i ara esperen que durant els propers mesos es constitueixi una de nova
El fins ara coordinador de l'ANC - Malgrat per la Independència, Jaume Martí, ha explicat a Ona Malgrat que l'entitat es troba en un moment d' "impàs" amb el canvi de Junta. Martí ha recordat que els mandats de les territorials de l'ANC són per dos anys però amb la pandènia pel mig tot s'ha complicat i allargat més del compte. En aquest sentit, ha afegit que "a finals de l'any passat ja ens vam plantejar un relleu però finalment la cosa no ha estat possible".
L'actual Junta considera que el mandat ja ha caducat i cal un relleu "sigui com sigui". Martí ha destacat que hi havia gent preparada però al final per motius personals "no s'hi han pogut afegir".
Des de l' ANC de Malgrat de Mar consideren que "encara val la pena continuar lluitant i que hi hagi presència de l'ANC a per tot arreu perquè hi ha represaliats i exiliats". Martí ha insistit que l'actual Junta ja tenia el mandat caducat i a més "hi ha també altres motius de caire personal" que impossibiliten que puguin continuar al capdavant de l'entitat.
La territorial de l'ANC - Malgrat per la Independència anima els malgratencs i malgratenques a participar activament de la Diada a Malgrat de Mar i a Barcelona.
Per últim, l'ANC de Malgrat de Mar continuarà treballant en els propers mesos per aconseguir una nova Junta "el més aviat possible", segons ha dit Martí. El fins ara Coordinador de l' ANC -Malgrat per la Independència ha concretat que després de l'11S i de l' 1O "algun moviment més farem i estarem al costat de la gent que s'hi posi al capdavant de la nova Junta".
Recordem que l'actual Junta estava formada per Eduard Pérez com a secretari, Pilar Casanovas com a tresorera i Jaume Martí com a coordinador.