20 gener de 2022 a les 14:41
Aquest serà una eina per promocionar les activitats del teatre entre els malgratencs i aconseguir un grup d'espectadors interessats en les seves propostes escèniques
Paco Márquez, membre de La Barretina Vermella, indica que aquesta és una iniciativa amb dues voluntats. D'una banda, la voluntat de La Barretina Vermella d'eixamplar fronteres i organitzar activitats culturals fora de l'edifici. D'altra banda, la voluntat del Teatre Clavé d'obrir fronteres i trobar nou públic. Ambdues entitats han trobat el seu nexe d'unió oferint cultura de qualitat a la població de Malgrat i a la de Tordera.
El conveni que les entitats han signat es tracta de l'organització d'un autobús que sortirà de Malgrat i transportarà el públic al Teatre Clavé de Tordera. Márquez en dona més detalls.
La proposta d'obres que s'hi representaran és ben variada. El 30 de gener es podrà gaudir de 'Nueva York en un poeta', el 20 de febrer d' "Històries d'un senglar", l'11 i 12 de març del Festival Zero: Puños de Harina, Cossoc i Container, el 27 de març d'un recital líric i l'1 de maig del Feten tradicional.
Tothom qui vulgui assistir a alguna de les obres ha d'acostar-se a la llibreria La Pilona i ha d'inscriure's abans de les 13h del dijous previ a cada espectacle.