Resuming podcast

28 novembre de 2014 a les 13:22

La Regidoria d'Esports farà un reconeixement a 150 esportistes locals aquest diumenge

Compartir

Amb aquesta iniciativa, la Regidoria d'Esports de l'Ajuntament de Malgrat de Mar vol fer un reconeixement públic i felicitar els esportistes i equips del poble que han assolit èxits esportius recentment, i els que s'ho mereixen pel seu esforç i dedicació. Com a novetat, enguany, han estat els clubs i entitats locals els qui han escollit els esportistes i equips.


20141127133930.vega.esports-1.mp3