Resuming podcast

13 octubre de 2014 a les 8:53

La Policia Local redueix un 45% les multes en sis anys

Compartir

El regidor de Seguretat Ciutadana, Convivència i Mobilitat ha explicat que "l'Ajuntament no posa multes per rectaptar" i que la prova és, precisament, que en sis anys els agents han posat gairebé 6.000 multes menys.

Rodríguez ha detallat que per aconseguir-ho s'han treballat diversos aspectes com ara la col·locació d'impediments físics als carrers evitar que els conductors aparquin malament, s'han estretit els vials, i s'han fet controls i campanyes de prevenció.

A banda de les denúncies de trànsit, la Policia Local també ha aconseguir reduir el nombre de retirades de grua. El 2008 se'n van fer 1.047 i el 2013, 543. Aquestes xifres suposen una reducció del 48%.


20141013101810.rodriguez.multes-1.mp3
20141013101810.rodriguez.multes-2.mp3