28 abril de 2022 a les 8:38
L'autocar sortirà de l'avinguda de Josep Ragull i Vilaró aquest dissabte a les 18h. La iniciativa, que té l'objectiu d'apropar l'esdeveniment i la cultura flamenca a la ciutadania, està organitzat conjuntament per la Peña Cultural Flamenca El Cabrero, l'associació Alboreá de Pineda de Mar i Tertulia Flamenca de Badalona. Les tres entitats tenen enguany, per primera vegada, una caseta a la fira
La Fira d'Abril de Catalunya tancarà portes aquest diumenge. Des de divendres passat el recinte de la fira, d'uns 87.000 metres quadrats, acull al Parc del Fòrum de Barcelona un centenar de casetes d'entitats, així com zones de restauració i espais comercials. També hi ha 125 atraccions i actuacions artístiques. Lino Cantero, president de la Peña Cultural Flamenca El Cabrero, explica que la iniciativa de posar a disposició dels malgratencs i malgratenques un autocar per portar-los a la fira respon a la voluntat d'apropar i difondre l'esdeveniment i la cultura flamenca.
Cantero ha explicat, a més, que en aquesta 49a edició de la Fira d'Abril la Peña hi té, per primera vegada, una caseta juntament amb l'associació Alboreá de Pineda de Mar i Tertulia Flamenca de Badalona.
Els qui s'apropin a la Fira d'Abril hi trobaran, detalla Cantero, cultura i tradició flamenca, gastronomia o actuacions, entre d'altres.
L'autocar que s'ha organitzat per anar a la Fira d'Abril de Barcelona sortirà dissabte a les 18h de l'avinguda de Josep Ragull i Vilaró. La tornada a Malgat de Mar s'ha previst cap a la una de la matinada. Es pot reservar plaça prèviament al carrer de Josep Maria Folch i Torres 17 o bé trucant al telèfon 692 606 298.