20 març de 2015 a les 11:34
El cap de llista republicà Ramir Roger ha explicat a Ona Malgrat que el de responsabilitat "és el primer sentiment que t'envaeix" quan et poses al capdavant d'una candidatura per a unes eleccions com les del 24 de maig. Després, comenta Roger, toca "treballar de valent i buscar gent que vulgui col·laborar en el projecte en el qual creus".
ERC ha avançat, en aquest sentit, que la participació ciutadana és un dels puntals del seu projecte de poble. Roger ha comentat que la intenció és "aconseguir que la gent s'impliqui molt més en la vida política del municipi" i en la presa de decisions. L'alcaldable republicà considera que ara mateix aquesta "és una mancança molt gran que tenim" a Malgrat de Mar.
La idea d'ERC és vehicular aquesta participació ciutadana a través dels consells municipals. Ramir Roger ha detallat que cal un Consell de Benestar Social, en el qual hi hagi la representació dels grups polítics muncipals, les entitats socials del poble, els consells escolars i els agents econòmics del municipi. La intenció és poder fer front a "l'augment del número de malgratencs i malgratenques amb necessitats socials pels quals és imprescindible el suport de l'administració social i del teixit associatiu que treballa en aquest àmbit".