4 febrer de 2022 a les 9:52
Sanitat convocarà una reunió aquest dilluns per debatre la mesura i, si s’accepta, dimarts quedarà aprovada la decisió
El govern espanyol aprovarà l’eliminació de la mascareta obligatòria a l’exterior, així ho ha informat la ministra de Sanitat, Carolina Darias, en declaracions a la Cadena SER. Aquesta és una decisió que arriba després que els indicadors de la covid hagin millorat i una setmana després que el Congrés aprovés la pròrroga de la seva obligatorietat. És així, com es preveu que el decret es publiqui al BOE dimecres i entri en vigor a partir de dijous.