Resuming podcast

4 febrer de 2022 a les 9:52

La mascareta deixarà de ser obligatòria a partir de dijous

Compartir

Sanitat convocarà una reunió aquest dilluns per debatre la mesura i, si s’accepta, dimarts quedarà aprovada la decisió

El govern espanyol aprovarà l’eliminació de la mascareta obligatòria a l’exterior, així ho ha informat la ministra de Sanitat, Carolina Darias, en declaracions a la Cadena SER. Aquesta és una decisió que arriba després que els indicadors de la covid hagin millorat i una setmana després que el Congrés aprovés la pròrroga de la seva obligatorietat. És així, com es preveu que el decret es publiqui al BOE dimecres i entri en vigor a partir de dijous.