19 abril de 2022 a les 10:49
L'ús de la mascareta a les aules deixa de ser obligatori a partir d'aquest dimarts per als alumnes de primària i secundària, un cop el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) ha publicat la resolució que així ho estableix
Aquesta concreta que l'avançament un dia de la retirada de la mascareta en interiors només afecta aquests dos cicles d'educació, no diu res ni dels alumnes de l'educació postobligatòria ni del personal que treballa als centres. L'eliminació de l'obligatorietat de la mascareta en interiors, a excepció dels centres sanitaris i el transport públic, entrarà en vigor a tot l'Estat demà dimecres. Salut defensa que la seva retirada comporta un benefici en el benestar, "que supera el risc de transmissió".