10 juliol de 2015 a les 11:38
La Marina, una jove atleta malgratenca de gimnàstica artística, participa aquest cap de setmana al Campionat d’Espanya de Gimnàstica Artística que se celebra a Càceres.
El pare de La Marina, Toni González, ha explicat a Ona Malgrat que a casa estan vivint l’evolució de la jove promesa malgratenca “de manera espectacular ja que els resultats estan acompanyant després de molts anys d’esforç i dedicació”. Segons González, “la Marina està molt il·lusionada ja que arriba com a subcampiona de Catalunya i ha superat les darreres proves amb resultats molt satisfactoris”.
Per altra banda, Toni González s’ha mostrat convençut que si “treballes bé, al final els resultats arriben d’una manera o altra. A més, hi ha moltes atletes que treballen molt dur i no tenen la sort de pujar al pòdium”. González també ha afegit que el fet que la Marina entreni quatre hores diàries de dilluns a dissabte i participi en diverses competicions “té un cost molt per la família, tant econòmic com d’esforç. I a més treu molt bones notes, tot i no tenir molt de temps per dedicar als estudis”.
Recentment, la Marina es va classificar com a primera de la seva categoria (nivell 6) al III Trofeu Vila de Salt de Gimnàstica. A finals del mes de maig es va classificar com a subcampiona de Catalunya en les categories general i d'aparells de barres paral·leles i d'equilibris en el Campìonat final de Gimnàstica Artística Femenina.