Resuming podcast

10 juliol de 2015 a les 11:38

La Marina participa aquest cap de setmana al Campionat d’Espanya de Gimnàstica Artística

Compartir

La Marina, una jove atleta malgratenca de gimnàstica artística, participa aquest cap de setmana al Campionat d’Espanya de Gimnàstica Artística que se celebra a Càceres.

El pare de La Marina, Toni González, ha explicat a Ona Malgrat que a casa estan vivint l’evolució de la jove promesa malgratenca “de manera espectacular ja que els resultats estan acompanyant després de molts anys d’esforç i dedicació”. Segons González, “la Marina està molt il·lusionada ja que arriba com a subcampiona de Catalunya i ha superat les darreres proves amb resultats molt satisfactoris”.

Per altra banda, Toni González s’ha mostrat convençut que si “treballes bé, al final els resultats arriben d’una manera o altra. A més, hi ha moltes atletes que treballen molt dur i no tenen la sort de pujar al pòdium”. González també ha afegit que el fet que la Marina entreni quatre hores diàries de dilluns a dissabte i participi en diverses competicions “té un cost molt per la família, tant econòmic com d’esforç. I a més treu molt bones notes, tot i no tenir molt de temps per dedicar als estudis”.

Recentment, la Marina es va classificar com a primera de la seva categoria (nivell 6) al III Trofeu Vila de Salt de Gimnàstica. A finals del mes de maig es va classificar com a subcampiona de Catalunya en les categories general i d'aparells de barres paral·leles i d'equilibris en el Campìonat final de Gimnàstica Artística Femenina.


20150710124314.100715.pare.marina.mp3