Resuming podcast

29 abril de 2022 a les 7:34

La Magnòlia estrena l'obra de teatre "Esmoquin" aquest diumenge a l'Arxiu Municipal

Compartir

La companyia malgratenca de teatre actuarà diumenge a les 19h a la Sala Joaquim Garriga de l'Arxiu Municipal. Esmoquin, de Santiago Moncada, és, segons expliquen des de La Mangòlia, "una comèdia de bulevard que barreja qüestions com ara el plaer, la intel·ligència, la seducció, el luxe i l'elegància"

El grup de teatre La Magnòlia torna a pujar a l'escenari aquest diumenge per representar l'obra Esmoquin, de Santiago Moncada. Josep Creus, Diego Marín, Montserrat Ballart, Mª Àngels Hugas, Sonia Huertas i Sílvia Mirabet donen vida als personatges de la història que parla, tal com detalla l'actor Josep Creus, d'una infidelitat que es complica quan tots ells es troben de manera inesperada a casa del protagonista.

Creus comenta que la història és "com un cant a la vida" que mescla elements "com ara el plaer, la intel·ligència, la seducció, el luxe i l'elegància". "És una obra entretinguda i divertida", assegura l'actor.

La Magnòlia estrenarà l'obra aquest diumenge a les 19h a la Sala Joaquim Garriga de l'Arxiu Municipal. Josep Creus diu que han escollit aquest escenari com a alternativa al Centre Cultural, que està tancat perquè s'ha de remodelar, per garantir el silenci durant la representació. Creus explica que tot i la pandèmia, la companyia no ha aturat la seva activitat.

L'actuació d'aquest diumenge no serà l'única que La Magnòlia oferirà. La companyia de teatre també representarà Esmoquin els dies 7 i 8 de maig, a les 19h a l'Arxiu Municipal; el 14 de maig a les 18:30h a la sala polivalent del Centre Cívic de Santa Susanna en el marc del Festivalet; i el 29 de maig a les 19h al Centre Catòlic de Blanes.