27 maig de 2015 a les 7:33
Tamara, la jove malgratenca de 13 anys desapareguda el passat diumenge ja és a casa seva des d’aquest dimarts al vespre. La noia va presentar-se a una comisaría dels Mossos d’Esquadra a Barcelona, on l’havien vist per última vegada i els agents la van portar al seu domicili.
La família ha expressat a través de Facebook el suport rebut aquests dies.
No results found for ""