12 agost de 2021 a les 11:17
González ha fitxat per la secció de gimnàstica artística dels Iowa State Cyclones, l'equip esportiu de la Universitat Estatal d'Iowa, als Estats Units. La gimnasta olímpica competirà a la National Collegiate Athletic Association (NCAA)
La gimnasta olímpica malgratenca Marina González s'entrenarà als Estats Units la propera temporada. Ho farà, concretament, amb els Iowa State Cyclones, l'equip esportiu de la Universitat Estatal d'Iowa. González treballarà per poder fer un bon paper als Jocs Olímpics de París 2024 i, mentrestant, competirà a la National Collegiate Athletic Association (NCAA). Una associació, formada per 1.281 institucions, conferències, organitzacions i persones, que preparen la major part dels programes esportius universitaris als Estats Units.
Jay Ronayne, entrenador en cap de gimnàstica de l'estat d'Iowa, ha destacat el "talent innat" de Marina González i ha valorat el "treball dur" que ha desenvolupat l'esportista i que l'ha convertida "en una de les millors gimnastes d'Espanya". Ronayne, que ha fet aquestes declaracions a la web dels Cyclones, s'ha mostrat molt emocionat per poder comptar amb González a l'equip. "Marina té un estil molt elegant, però també és molt atlètica i això li anirà bé per competir a l'NCAA", ha afegit l'entrenador.