Resuming podcast

23 juliol de 2021 a les 13:39

La gimnasta malgratenca Marina González començarà la seva participació als Jocs Olímpics de Tòquio aquest diumenge

Compartir

L'equip espanyol femení de gimnàstica artística sortirà en la subdivisió 4 aquest diumenge a partir de les 10h. L'Ajuntament de Malgrat de Mar convida a malgratencs i malgratenques a seguir la participació de González en directe a través d'una pantalla gegant que instal·larà el mateix diumenge al pavelló Germans Margall

El centre de gimnàstica d'Ariake, a Tòquio, acollirà la competició de gimnàstica artística dels Jocs Olímpics, que es disputarà entre el 24 de juliol i el 3 d'agost. L'equip espanyol femení de gimnàstica artística, format per la malgratenca Marina González, Laura Bechdejú, Alba Petisco i Roxana Popa, començarà la seva participació als Jocs aquest diumenge a la fase de classificacions, de la qual sortiran els vuit equips que competiran a la final per equips.

Les gimnastes també tenen l'opció de classificar-se a les finals individuals del concurs complet. Les esportistes que poden accedir a aquesta fase són les que han obtingut les millors notes sumant les de tots els aparells, és a dir, les de les proves de poltre, paral·leles asimètriques, barra d'equilibris i terra.

Per altra part, a les finals per aparells competeixen les gimnastes que han aconseguit les millors vuit notes per aparell en la fase classificatòria.