Resuming podcast

2 juny de 2022 a les 7:47

La Festa de l'Esport torna aquest dissabte després de dos anys d'aturada per la covid

Compartir

La proposta, que arriba a la seva novena edició, tindrà lloc dissabte de 9 h a 15 h al Camp Municipal d'Esports, la pista polivalent, el Bike Park i els Jardins de la Solidaritat. La Festa de l'Esport també inclourà el reconeixement a esportistes i entitats locals

La 9a Festa de l'Esport tindrà lloc aquest dissabte després de dos anys de no poder-se celebrar per la pandèmia de la covid. A banda de permetre que els infants facin un tastet de diferents disciplines esportives que es practiquen a Malgrat, el programa d'activitats d'enguany inclou, segons ha detallat el regidor d'Esports Ludwig Hasko, l'estrena oficial del Bike Park a les 10 h, una classe d'exhibició de Body Combat a les 10.30 h i l'acte de reconeixement a esportistes i entitats locals, que tindrà lloc a les 13 h.

"La Festa de l'Esport està pensada per cohesionar les entitats esportives de Malgrat de Mar i fer-les visibles", explica Hasko. El regidor també assegura que l'activitat permet apropar l'esport que es fa al municipi a infants, joves i adults.

El Camp Municipal d'Esports, la pista polivalent, el Bike Park i els Jardins de la Solidaritat seran els escenaris de la 9a Festa de l'Esport, que tindrà lloc aquest dissabte de 9 h a 15 h. Entre els esports que es podran provar hi ha futbol, atletisme, hoquei patins, bàsquet, ciclisme o escalada.