4 juny de 2022 a les 17:11
L'Ajuntament acaba d'editar la Guía de l'esport 2022-2023 on es pot trobar la informació relativa a les entitats esporives de Malgrat
Diversos esportistes de Malgrat de Mar i entitats esportives del municipi han rebut un reconeixement del consistori a la seva tasca durant la Festa de l'Esport que ha tingut lloc aquest dissabte al camp de futbol municipal. En total, hi han participat 18 entitats que han pogut mostrar les seves activitats. La Festa de l'Esport de Malgrat de Mar s'ha pogut recuperar enguany després de les restriccions sanitàries per la pandèmia de la Covid-19.
El regidor d'esports, Ludwig Hasko, ha valorat el desenvolupament de la festa de manera positiva i ha agraït la participació i "esforç" de les entitats esportives malgratenques en la jornada d'aquest dissabte.
Per altra part, el consistori acaba d'editar la Guía de l'esport de Malgrat 2022-2023 amb informació de les activitats que desenvolupen les entitats esportives de la població.
Foto: Aj. Malgrat