28 maig de 2015 a les 12:32
La família de la Tamara, la jove malgratenca que ha estat desapareguda durant tres dies, ha fet pública una nota d’agraïment a "les moltíssimes persones de tot Catalunya que han ajudat en la difusió, impressió i distribució dels cartells".
En el comunicat la família explica que la jove es troba bé de salut i que el suport i ajut del poble els ajudat molt a "passar aquest mal tràngol". En la nota, els familiars expressen el seu agraïment "particularment a tots els amics i companys de la Tamara pel seu ajut i volem fer-ho extensible a tota la gent de Malgrat que s’ha bolcat a ajudar".
El comunicat conclou amb "un infinit agraïment. No tenim paraules per expressar el que ha ajudat tot aquest suport".