Resuming podcast

28 maig de 2015 a les 12:32

La família de la Tamara fa pública una nota de d’agraïment

Compartir

La família de la Tamara, la jove malgratenca que ha estat desapareguda durant tres dies, ha fet pública una nota d’agraïment a "les moltíssimes persones de tot Catalunya que han ajudat en la difusió, impressió i distribució dels cartells".

En el comunicat la família explica que la jove es troba bé de salut i que el suport i ajut del poble els ajudat molt a "passar aquest mal tràngol". En la nota, els familiars expressen el seu agraïment "particularment a tots els amics i companys de la Tamara pel seu ajut i volem fer-ho extensible a tota la gent de Malgrat que s’ha bolcat a ajudar".

El comunicat conclou amb "un infinit agraïment. No tenim paraules per expressar el que ha ajudat tot aquest suport".