12 maig de 2015 a les 13:19
La CUP ha engegat aquest dissabte la campanya electoral per a les eleccions municipals del 24 de maig amb un acte al Centre Cívic del barri del Castell. El partit, que es presenta per primer cop a Malgrat de Mar, ha convidat a un representant del Sindicato Andaluz de Trabajadores, que ha explicat la feina que ha fet aquest col·lectiu a Andalusia en els darrers anys i ha reivindicat els drets dels treballadors.
L'acte, batejat amb el nom "Independència i socialisme" també ha comptat amb la presència del cap de llista de la CUP a Malgrat de Mar, Paco Márquez, i de la número 2 de la llista electoral, Núria Casajuana, que ha explicat que "les dues idees van necessàriament lligades".
Per la seva banda, Márquez ha explicat a Ona Malgrat els eixos bàsics del programa electoral de la formació, que passen per"dignificació de la política, la transformació del capital i propostes entorn la cultura, l'educació, l'esport i el medi ambient així com els serveis socials".