14 juliol de 2021 a les 12:39
Donada la situació epidemiològica provocada per la Covid-19 i l’empitjorament de les dades, a partir de demà dijous 15 de juliol es limita de nou l’horari de visites als pacients no Covid ingressats als hospitals de la Corporació, Calella i Blanes, per tal de minimitzar el risc de contagi a l’interior dels centres. Només es permetrà l’entrada d’un únic acompanyant al torn del matí, de 13 h a 14 h.
Les persones que accedeixin al centre per visitar un pacient es recomana que sempre siguin les mateixes i que, en la mesura del possible, comptin amb la pauta completa de vacunació. Així mateix, els acompanyants també han de portar posada en tot moment la mascareta quirúrgica, tant a dins com a fora de l’habitació, i no se la poden treure sota cap circumstància. S’han de rentar les mans a l’entrada del centre amb solució hidroalcohòlica i fer-ho de forma freqüent durant l’estada usant els dispensadors que hi ha repartits en diferents punts del centre.
Cal recordar que en el cas de les consultes externes es manté la limitació d’un sol acompanyant només en aquelles situacions imprescindibles.