Resuming podcast

29 juliol de 2021 a les 18:19

La Corporació anuncia la suspensió de l'activitat quirúrgica programada amb ingrés a l'Hospital de Blanes

Compartir

L'Hospital de Blanes suspèn l'activitat quirúrgica programada amb ingrés a partir de dilluns. El motiu és la pressió assistencial provocada per la pandèmia de la covid-19 segons expliquen des de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva, ens gestor del centre hospitalari comarcal on es concentra l'activitat quirúrgica de traumatologia i oftalmologia. Segons la Corporació, es mantindran les cirurgies sense ingrés i l'activitat no ajornable

L'altre hospital gestionat per la Corporació, el Sant Jaume de Calella, ja va suspendre l'activitat quirúrgica no urgent i amb ingrés el passat 19 de juliol. Fins ara, a Calella només es dóna prioritat a la cirurgia oncològica i les intervencions no demorables tot i que continua operativa la unitat de cirurgia sense ingrés.

L'objectiu d'aquestes mesures és l'alliberament de llits per poder atendre els pacients afectats per la Covid-19 i les urgències no-Covid.