18 agost de 2021 a les 7:40
Després de l'actuació que l'entitat va poder oferir en el marc de la Festa Major de Sant Roc, la Coral Atzavara té ara la mirada fixada en el concert de Nadal. La coral també vol poder tornar a assajar a Ca l'Arnau
Des que la Coral Atzavara va poder recuperar els assajos després del confinament per la pandèmia de la covid, els membres de l'entitat es troben als Jardins de la Torre de la Vídua de Can Sala, a l'aire lliure, i no a Ca l'Arnau, com ho feien abans que el coronavirus ho canviés tot. Júlia Silveira, presidenta de la Coral Atzavara, explica que tot i que puguin trobar-se als Jardins i "hi estiguin molt bé", es plantegen poder tornar a Ca l'Arnau perquè "aviat vindrà l'hivern i no es podrà assajar al carrer".
A banda de poder recuperar el lloc d'assaig habitual, la Coral Atzavara també vol tornar a oferir el seu tradicional concert de Nadal. "Ha sigut sempre el nostre gran concert de gala i, a part que ens ho passem molt bé, creiem que la gent que ens ve a veure també s'ho passa molt bé", diu Silveira.
Recuperar el Concert de Nadal, però, és per ara incert. Silveira confia que sí es podrà fer però és conscient que "no es pot assegurar res".
El darrer Concert de Nadal que la Coral Atzavara va poder oferir va tenir lloc l'any 2019, any en què l'activitat va celebrar el seu 40è aniversari.