18 febrer de 2022 a les 11:52
Ho fan per donar suport amb els sindicats que s’han tancat al Departament d’Educació a Barcelona
Aquest matí alguns dels docents; personal d’administració i serveis; membres de l’AMPA i alumnes de la comunitat educativa de secundària de Malgrat s’han manifestat contra les noves mesures que s’aplicaran de cara al curs vinent.
Aquesta és una acció que fan per solidaritzar-se amb els membres dels sindicats que s’han tancat al Departament d’Educació per protestar contra aquestes mateixes mesures. Consideren que no s’escolten les peticions del professorat ni de l’alumnat sinó que totes les decisions que es prenen no es consulten als docents. És per aquest motiu que demanen una negociació amb tots els agents implicats i, si nó, la dimissió del conseller Josep González-Cambray.