21 abril de 2022 a les 7:41
Renfe recomana l'ús d'altres mitjans de transport als viatges de les línies afectades
La circulació de trens a l'R1 i l'RG1 es troba interrompuda des de les 6.15h d'aquest dijous per una avaria entre Vilassar i Sant Adrià del Besòs. Segons Renfe, a les 5.30h l'avaria, que afecta el sistema d'electrificació, ha començat a provocar alteracions en la circulació de trens i a les 6.15h ha obligat a tallar la circulació entre Mataró i Barcelona. Tècnics d'Adif han informat que necessiten un tall de dues hores per reparar l'avaria.