7 octubre de 2021 a les 14:57
L'acte comptarà amb un col·loqui sobre cultura i comunicació a càrrec de personalitats malgratenques i amb l’actuació musical del Cor Sibemoll i de El senyor Peix
Tot i que La Barretina Vermella no està passant per un bon moment, segueixen treballant per tal de seguir oferint activitats a la població. La presidenta de l’entitat, Anna Malleu, explica que han organitzat aquesta activitat com a agraïment als socis i sòcies per la seva confiança i paciència durant el tancament. Afegeix que és una forma de fer visible l’entitat, és per això que La Barretina es veurà a diferents indrets del poble mentre no pugui obrir de nou.
L’acte consitirà en un col·loqui sobre cultura i comunicació que comptarà amb la participació de personalitats malgratenques com Sònia Garangou, Sergi Vives, Assumpta Mercader, Salvador Montalt i Vicens Tomàs. Acabat aquest, La Barretina Vermella farà la seva exposició i la trobada acabarà amb un apunt musical amb les actuacions del Cor Sibemoll i de El Senyor Peix. Malleu detalla que explicaran la situació actual de l’entitat, es farà la presentació de la nova junta a més d’indicar les activitats que es volen realitzar, etc.
L’acte és gratuït i l’aforament és limitat al 70%. Tothom que vulgui acostar-se podrà fer-ho dissabte a les 18h a l’Arxiu Municipal de Malgrat de Mar.