Resuming podcast

12 novembre de 2021 a les 14:41

La Barretina Vermella organitza una nova conferència aquesta tarda

Compartir

Porta per títol ‘La llei de la segona oportunitat. Com començar de nou després d’una fallida econòmica’ i l’advocat del Col·legi d’Advocacia de Barcelona, Joan Ruana i Llop, serà qui l’impartirà. 

Cada vegada són més les persones que s’acullen a la Llei de la Segona Oportunitat. En aquest sentit, el ponent de la conferència, Joan Ruana, indica que hi ha molta desconeixença i informacions falses sobre el tema. És per això que ell explicarà a tots els assistents de quina forma poden sortir de l’endeutament.

Alguns dels ciutadans que es troben en una situació d’endeutament decideixen acollir-se a la Llei de la Segona Oportunitat, però aquesta no sempre aconsegueix que els deutes es perdonin sense cap conseqüència. Ruana en dona més detalls

L’acte serà aquesta tarda a les 20h a L’Arxiu Municipal de Malgrat de Mar.