22 juny de 2015 a les 11:30
La festa major de Sant Roc d’enguany comença a prendre forma. El 4 de juliol s’obren les inscripcions per a dues de les activitats de més èxit de la festa, la Gimcana nocturna i la Baixada de Carretons.
La Gimcana nocturna, batejada com “La Malgratenca”, està organitzada per l’Agrupament Escolta Sant Nicolau i la Regidoria de Joventut. Tindrà lloc el 8 d’agost a les nou del vespre amb sortida des de la plaça de l’església.
Les inscripcions es poden fer del 4 de juliol al 8 d’agost al Centre Cívic de 9 a 13:30h i de 16 a 20h. També es podrà formalitzar la inscripció el mateix dia de la prova a la plaça de l’església, de 17 a 20h. Els participants hauran de formar grups de com a mínim quatre persones. Podran participar un màxim de 12 grups i obtindran premi els tres primers classificats.
Pel que fa a la baixada de carretons tindrà lloc el 16 d’agost a les 12 del migdia. Una setmana abans, el dia 8 d’agost a les 12 del migdia, es farà una exhibició a la plaça Anselm Clavé on els participants hauran de passar les verificacions per poder participar.
Els carretons han de ser de construcció pròpia, amb un mínim de tres rodes i no poden portar motor, pedals ni cap sistema de propulsió. Hi haurà premis per al participant més jove, per al més original, per al més ràpid i per al més complet. El recorregut es de la prova serà al llarg dels carrers Enric Granados i Doctor Marañón.
Les inscripcions es poden fer al Centre Cívic del 4 de juliol al 16 d’agost de 9 a 13:30 h i 16 a 19:30 h.