Resuming podcast

25 agost de 2014 a les 12:35

La 2a Marxa per l'educació pública ha arribat a Malgrat de Mar aquest matí

Compartir

Els marxants han arribat a Malgrat de Mar cap a les 11 h. Una hora més tard han trepitjat la plaça de Xesco Boix on han fet una manifestació i s'han banyat a la platja. Cap a les 14 h han arribat a les Peixateries Velles a cop de timbal, on dinen. L'activitat de la marxa continuarà a la tarda. A les 16 h hi haurà una mostra de corrandes i a les 18 h, la xerrada Concertació i privatització de l'educació a càrrec de Mercè Sala i Àlex Juanmartí.

Amb aquesta iniciativa l'Assemblea groga defensa una educació pública "sense retallades, inclusiva, democràtica, laica, co-educadora, per al poble i en català". També fa una crida als docents perquè siguin insubmisos i no apliquin la Llei Orgànica de Millora de la Qualitat Educativa el proper curs. La 2a Marxa per a l'educació pública va sortir dissabte de Girona i arribarà el 30 d'agost a Barcelona.