Resuming podcast

2 juny de 2023 a les 13:32

L' 'Operació quilo' del Banc dels Aliments arriba també a Malgrat de Mar

Compartir

La campanya de recollida d'aliments que es fa avui i tot el cap de setmana a Catalunya és inèdita i es fa davant la manca d’aliments en la qual es troben els bancs d’aliments. La coordinadora d'aquesta acció solidària a Malgrat de Mar, Maite González, explica que es pot col·laborar al Caprabo i el Bon Àrea avui divendres, demà dissabte i, si troba voluntaris, també diumenge al matí

Maite González ha explicat que sobretot necessiten llet i oli, tot i que qualsevol producte és benvingut. A més, segons ella, tot el que es recapti durant aquesta 'operació quilo' es queda a Malgrat de Mar.

El Banc dels Aliments de Barcelona reparteix aliments a entitats socials que atenen unes 137.000 persones en total a la província de Barcelona. La distribució d’aliments es fa per a combatre la pobresa alimentària i, a més, per a promoure el reaprofitament alimentari amb l’objectiu de minimitzar el malbaratament d’aliments aptes per al consum humà.