Resuming podcast

1 juliol de 2021 a les 11:31

L'Ajuntament de Malgrat de Mar fa un reconeixement públic al lluitador internacional Khyzer Hayat

Compartir

El lluitador internacional i triple campió d'Espanya de Muay Thai, Khyzer Hayat, ha rebut un reconeixement públic per part de l'Ajuntament de Malgrat de Mar

Ha estat aquest dimecres a la tarda a la sala d'actes de la Biblioteca La Cooperativa en un acte que ha comptat amb la presència de la família de l'esportista malgratenc; el seu entrenador, Àlex Baena i de la part institucional l'alcalde, Joan Mercader, i del regidor d'Esports, Ludwig Hasko.

El jove lluitador ha volgut agrair el gest de l'Ajuntament amb l'acte de reconeixement destacant que "és tot un honor per a nosaltres rebre aquest reconeixent després de tants anys d'esforç, dedicació i hores d'entrenament. S'agraeix molt".

Khyzer Hayat ha explicat com li van afectar els primers mesos de la pandèmia i el confinament a casa amb els seus entrenaments.

Khyzer Hayat ha volgut subratllar que malgrat que moltes persones pensen que el Muay Thai és un esport "violent i agressiu", els valors que s'inculquen i els principis que té aquesta pràctica esportiva són molt nobles, "molt diferent d'altres esports en què acaben a pals. Nosaltres lluitem al rin però després acabem amb una abraçada i som amics".

Aquest reconeixement públic per part de l'Ajuntament arriba en un moment en què el lluitador malgratenc ha revalidat per tercera vegada el títol de Campió d'Espanya després d'un any complicat marcat per la pandèmia. 

L'àrea d'Esports de l'Ajuntament ja ha anunciat que la intenció és seguir fent reconeixements als esportistes i entitats pel treball que realitzen al municipi.