7 abril de 2022 a les 13:37
El president de Junts per Malgrat (JXM), Raül Grinyó, ha valorat a Ona Malgrat la possibilitat que el seu partit i Junts es presentin en coalició a les eleccions municipals del 2023. Per la seva banda, des de Junts, Neus Serra, assegura que la proposta es fa "des de la unió de les diferències, per oferir un projecte guanyador i il·lusionant per a la gent"
El president de JXM, Raül Grinyó, ha explicat que els dos partits han mantingut diferents contactes en els darrers mesos però no va ser fins divendres passat que es arribar a la conclusió "que hi havia més punts que ens unien que no pas que ens separessin, però són coses que s'han d'anar treballar per fer una cosa ben feta".
Grinyó ha defensat que JXM mantindrà la seva essència municipalista tot i reconèixer que durant el procés, quan Carme Ponsa era alcaldessa, van haver de prendre decisions complicades ja que al partit hi ha diferents sensibilitats sobre l'independentisme.
Des de Junts, Neus Serrat ha explicat que les dues formacions han treballat en els darrers mesos per construir "un projecte comú des de la diversitat que es complementi, que sigui potent i capaç d’il·lusionar a la gent". Serra assegura que "s'ha fet un treball impecable"