3 novembre de 2014 a les 10:08
El regidor d'ICV-EUiA Jordi Medina ha explicat a Ona Malgrat que el seu partit vol que el 9N sigui una jornada reivindicativa. Creu que, passi el què passi, els ciutadans i ciutadanes han de sortir al carrer per defensar el dret que tenen a participar en consultes com aquesta.
Sobre el vot de la coalició, Medina ha dit que l'opció que proposa el partit és que a la primera pregunta, Vol que Catalunya esdevingui un estat?, els militants i simpatitzants responguin "Sí"; i a la segona, En cas afirmatiu, vol que aquest estat sigui independent?, contestin el que vulguin.
Finalment, el regidor ecosocialista ha lamentat que el govern central "vagi en contra de Catalunya" i que CiU "tapi les seves misèries" amb la consulta. Medina creu que el govern convergent amaga les retalles i les crisis socials, entre altres.