5 març de 2014 a les 9:58
L'entrevista d'aquest dimecres servirà, entre d'altres coses, per parlar amb el regidor Jordi Medina de la nova llei estatal de racionalització i sostenibilitat de l'administració local. Aquest dijous al ple es debatrà la defensa de l'autonomia local contra aquesta normativa.
Ona Política, que cada setmana entrevista a un regidor o regidora d’un grup polític municipal diferent, s’emetrà avui a partir de les quatre de la tarda.
No results found for ""