Resuming podcast

19 maig de 2021 a les 11:53

Jofre Serret: "La figura del DG és molt present en municipis capdavanters, que volen créixer, generar riquesa i desenvolupament per als seus ciutadans"

Compartir

El regidor de JxCat-Malgrat ens Mou, Jofre Serret, ha passat avui per l'entrevista política d'Ona Malgrat

El regidor de JxCAT - Malgrat ens Mou, Jofre Serret, ha parlat de la figura del Director General que des de principis de maig s'ha incorporat a l'Ajuntament de Malgrat de Mar. Serret ha explicat que el seu grup municipal, "des de CDC fins ara JxCat-MEM i el PDeCAT", ha donat suport a la contractació d'aquesta figura. Una figura, diu Serret, que ha passat per un procés de selecció que ha fet la Diputació i que serà de caràcter eventual. A més, afegeix que "el Director General treballarà de manera transversal amb els objectius que es marquen dins el Pla d'Acció de Mandat". El tinent d'alcalde recorda que aquesta figura "mancava a l'Ajuntament des del 2010". Segons ell,  "la figura del DG és molt present en municipis capdaventers, que volen créixer, generar riquesa i desenvolupament per als seus ciutadans".

D'altra banda, Jofre Serret també s'hi ha a les eleccions municipals del maig del 2023. Segons ell, el seu partit "treballa des del minut zero" en aquests comicis. "Treballem cada dia aplicant les polítiques del model de vila que volem pels ciutadans de Malgrat de Mar".