22 juny de 2021 a les 17:35
El regidor de JxCat - Malgrat ens Mou, Jofre Serret, ha passat avui per l'entrevista política d'Ona Malgrat des d'on ha fet balanç de l'equador del mandat
Serret ha explicat que el temporal Gloria del gener del 2020 i l'esclat de la pandèmia al mes de març de l'any passat han provocat una sacsejada molt important. En aquest sentit, destaca que el Pla d'Acció del Mandat (PAM) s'ha hagut de canviar i adaptar a la nova realitat sorgida de la pandèmia. En tot cas, Jofre Serret posa de relleu la "cohesió i la bona entesa de l'equip de govern". A més, creu que en determinats temes s'ha arribat a un consens global amb la resta de partits de l'oposició que han donat suport a iniciatives del govern malgratenc.
El regidor de JxCat - Malgrat ens Mou també ha explicat que les polítiques a les persones són el centre de l'acció de l'actual govern. Segons Serret, "s'ha reordenat serveis i s'han destinat molt recursos a l'atenció a les persones". També ha tingut un record especial per a tots aquells malgratencs i malgratenques que han perdut la vida a causa de la covid.