22 juny de 2022 a les 13:00
El portaveu de Malgrat Ens Mou (MEM), Jofre Serret, ha passat avui per l'entrevista política d'Ona Malgrat.
Jofre Serret ha destacat que "estem immersos en plena calor, amb la revetlla de Sant Joan a les portes, ja tenim ganes de descansar per afrontar la nova temporada que vindrà carregada de novetats".
Segons Serret, l'activitat no para a Malgrat de Mar, "cada cap de setmana hi ha actes i des de totes les regidories, Cultura, Promoció del Municipi o Barris, entre altres. Ara ja és un no parar d'activitats fins al mes d'octubre amb actes que es fan habitualment, els que recuperem i d'altres de nous que anirem veient durant els propers mesos".
Serret ha recordat una de les novetats que es va anunciar fa uns mesos, el projecte de la 'Vila dels Llibres'; o un esdeveniment que enguany es farà per segona vegada, el Nomad Festival. El portaveu de MEM ha destacat que ja estan treballant en la Festa Major de Sant Roc, feina que es fa entre la Regidoria i la Comissió de Festes. En aquest sentit, Serret només ha volgut avançar que el pregó de Festa Major "cridarà molt l'atenció".
Preguntat sobre les licitacions que han quedat desertes, com les obres de remodelació del Centre Cultural, Serret ha explicat que "aquesta és una pràctica que està passant en diferents municipis, els projectes executius d'obra queden desert per la guerra a Ucraïna i l'encariment de preus. Això està passant a tot arreu, no només a Malgrat de Mar. Ho dic perquè el candidat d'ERC ha dit que aquest govern no treballa o té mandra i no és així, no fem mala política i expliquem a la ciutadania què estem fent. Hi ha alcaldes i regidors d'ERC que també es troben amb aquesta situació". En tot cas, diu Serret, "l'obra no es quedarà sense fer. S'ha de tornar a fer la licació i esperem que es puguin començar les obres aviat".
Per últim, el regidor de Malgrat Ens Mou ha destacat que al seu partit li agrada explicar les coses correctament ja que "a la darrera entrevista i la plenari es va parlar d'habitatge però des del desconeixement. No és cert que l'Ajuntament no ha fet res sobre els psisos socials. Malgrat ens Mou i el PDeCAT ha treballat aquest tema en l'anterior i aquest mandat Actualment hi ha dos pisos socials que donen resposta a situacions d'emergència social. A més, s'està treballant en la promoció de 87 pisos dotacionals i també la borsa de lloguer social, que no ha disminuït, sinó agumentar".