27 maig de 2021 a les 12:47
Joan Mercader ha dit avui durant l'espai mensual "L'Alcalde respon" que el govern municipal treballarà per millorar la primera fase de les obres del Passeig Marítim. Segons ell, "és molt millorable l'aspecte del sol a la zona peatonal". Joan Mercader ha destacat que ara toca afrontar la temporada turística i passat l'estiu es miraran quins aspectes es poden millorar. A més, Mercader ha subratllat que tot el que es millori a la primera fase s'inclourà al projecte de la segona fase. La voluntat és acabar tot el passeig però "ara el més important és acabar la primera fase bé".
Segon Joan Mercader, l'estiu serà la prova de foc per veure les zones de sol i la convivència entre els passejants, veïns i usuaris de la zona com els sectors comercials i de restauració.