8 setembre de 2014 a les 13:23
Les comunitats de propietaris, els propietaris d'edificis d'habitatges o les persones llogateres, autoritzades per la propietat, ja poden sol·licitar subvencions per rehabilitar edificis d'habitatges col·lectius o plurifamiliars construïts i acabats abans de 1981. El termini per a fer-ho acabarà el 15 d'octubre per ascensors i obres per deficiències greus, i el 14 de novembre per la resta d'actuacions.
Per a més informació us podeu dirigir a l'Oficina Local d'Habitatge, al Centre Cívic (carrer del Segre, 1), trucar al telèfon 93 761 98 13 o a la web de la Generalitat de Catalunya.