Resuming podcast

21 octubre de 2021 a les 10:27

Ja és aquí la Setmana de l’Energia

Compartir

Per celebrar-la, l’Ajuntament de Malgrat ha preparat un seguit d'activitats amb l’objectiu de promoure la sensibilització i la conscienciació de la necessitat de l'estalvi i l’eficiència energètica

En aquest sentit, la Regidoria de Medi Ambient organitzarà dues xerrades durant la Setmana de l’Energia que se celebra del 25 al 29 d’octubre i que coincideix amb la Setmana Europea de l’Energia Sostenible. La idea principal de la celebració és sensibilitzar i conscienciar la ciutadania de la necessitat de l’estalvi i l’eficiència energètica.

Aquest any s’han preparat dues conferències que es duran a terme entre el 29 i el 30 d’octubre a la Sala d’Actes Joaquim Garriga de l’Arxiu Municipal. La primera es farà divendres 29 d’octubre a les 19h i tractarà sobre l’Estalvi, eficiència i facturació energètica. Serà a càrrec de Salvador Serrat del grup local Maresme-la Selva Marítima de la cooperativa Som Energia. Joaquim Aubanell, membre del grup local, SomEnergia en dona més detalls.

 

La següent serà dissabte 30 a les 18h a càrrec de Cristian Suñé del grup Maresme-la Selva Marítima i parlarà sobre l’Autoconsum energètic. Aubanell explica que l’autoconsum és la producció d’energia per al consum propi. Això es tradueix en l’ús d’elements que ens permetin crear energia com ho són les plaques fotovoltaiques. 

 

Per assistir a ambdues xerrades cal inscriure’s prèviament. El termini per fer-ho és des del 18 fins al 28 d’octubre al web de l’Ajuntament de Malgrat.