7 gener de 2022 a les 9:03
El primer concert era el de Pau Riba a l’Escola Marià Cubí, però el positiu en covid d'alguns dels músics ha obligat a cancel·lar l'acte
Estava tot a punt per a l’inci de la quarta edició de La Barretina Sona! El cicle de concerts començava demà amb l’actuació de Pau Riba dins el cicle de cantautors que s’allargarà fins al 29 de gener. Malgrat tot, el positiu d'alguns músics del grup ha obligat a l'organització a cancel·lar-lo.
Des de l'organització de La Barretina Sona! informen que en breu comunicaran la nova data i que les entrades per la nova data seran les mateixes. I, en cas que no es pugui assistir a la nova cita, es podrà demanar la devolcuió íntegra dels diners.
De moment, els altres concerts, tant del cicle de cantautors com dels cicles de música d’arrel i de jazz, continuaran tal com es van preveure. Recordem que Pau Riba havia d'actuar demà a Malgrat de Mar a l’Escola Marià Cubi a les 20:30h.