12 gener de 2022 a les 12:45
La segona tinent d'alcalde i responsable de Serveis Econòmics, Isabel Ortiz, ha passat avui per l'entrevista política d'Ona Malgrat des d'on ha fet un repàs al pressupost d'aquest 2022 que es va aprovar al ple del mes de desembre
Isabel Ortiz ha destacat que "és un pressupost molt ajustat, fet amb molta prudència i molta responsabilitat perquè vivim uns moments complicats en què no podem carregar la pressió fiscal a la ciutadania". Del capítol d' Inversions, Ortiz reconeix que "no són grans inversions tret de la remodelació del Centre Cultural perquè fa incidència en inversions com millores de carrers i voreres, de les instal·lacions municipals i d'accions per millorar el dia a dia dels ciutadans"
La regidora de Serveis Econòmics ha afegit que "l'oposició no sé què pensa quan vota en contra d'un pressupost perquè estan votant en contra de les millores substancials d'un municipi". Segons Ortiz, "no és l'oposició que esperes, constructiva".
En un altre àmbit de coses, Isabel Ortiz ha parlat de la situació del PSC de Malgrat de Mar arran del canvi d'alcaldia. En aquest sentit, ha dit que "el PSC és un gran partit, estem al govern, a la Diputació i al Parlament de Catalunya, estem orgullosos i a nivell local estem treballant molt".