14 gener de 2015 a les 14:10
Just a davant de l'estació de trens, al Passeig de Mar, s'ha col·locat una bicleta elíptica i un banc d'abdominals. Aquestes màquines per fer esport estan pensades per a la gent gran, però que són obertes a tothom. El regidor d'Obra Pública, Serveis i Platges, Joan Mercader, ha explicat que l'Ajuntament ha comprat aquestes dues màquines per ampliar l'oferta per fer esport i salut a l'aire lliure i és una prova pilot per veure l'acceptació. En aquest sentit, el regidor ha afegit que la iniciativa està tenint molt bona acceptació i que per això, s'està valorant l'opció d'instal·lar-ne més. Pel que fa als circuits de salut i esport, l'Ajuntament ha demanat una subvenció a la DIputació de Barcelona per col·locar-ne de nous a la plaça de Les Puntaires i la Rossend Giol i Figuerola.