25 febrer de 2022 a les 8:08
La jornada de tancament de la formació, que ha tingut lloc aquest dijous a l'Arxiu Municipal, ha comptat amb la participació d'alumnes, formadors i tècnics de l'Ajuntament. També han assistit a l'acte l'alcaldessa Sònia Viñolas i la regidora d'Inserció Laboral, Cinzia Valbonesi
17 alumnes són els que han acabat el curs de peó de mecanitzats organitzat per l'Ajuntament de Malgrat de Mar. La formació ha tingut una durada de 70 hores lectives, deu de les quals han estat teòriques i 60, pràctiques, i ha inclòs, a més, càpsules d'orientació laboral per a millorar l'ocupabilitat dels alumnes. En el transcurs de la clausura de la formació també s'ha dut a terme una dinàmica d'entrevistes ràpides que ha servit per posar en contacte alumnes i empreses del sector dedicat a fer peces mecàniques i muntatges de precisió i enginyeria.
L'alcaldessa Sònia Viñolas ha valorat positivament l'organització d'aquest curs des de l'Àrea d'Ocupació, Formació i Empresa de l'Ajuntament. "Es treballa per copsar les necessitats del teixit empresarial i dur a terme una oferta formativa que vagi en consonància amb les necessitats de les empreses del municipi", assegura Viñolas.
La regidora d'Inserció Laboral, Cinzia Valbonesi, ha parlat de la jornada d'ahir.
El curs de peó de mecanitzats ha comptat amb la subvenció 'Projectes específics per a la dinamització del mercat de treball local' de la Diputació de Barcelona. COMASTECH, Centre Politècnic Comas, ha impartit les classes.