2 febrer de 2022 a les 11:19
L’equip dirigit per Òscar Magro ha mostrat la seva qualitat tècnica en el Gran Premi de Catalunya de Brazilian Jiu-jitsu guanyant 8 medalles. Entre elles hi ha dues d’or, tres de plata i tres de bronze
Aquest cap de setmana alguns dels membres dels Pretorians Jiu-jitsu del Top King Training Center van fer el seu debut al Gran Premi de Catalunya de Brazilian Jiu-jitsu. El club ha celebrat els resultats obtinguts i, és que, l’equip s’ha endut vuit medalles en total en les dues modalitats on participava: GI (amb kimono) i NO GI (sense kimono).
D’una banda, en GI, els debutants van aconseguir quatre medalles. Andrea Sanchez va guanyar una medalla d’or, Marc Font i Òscar Delgado una de plata i Ismael Cruz una de bronze. En GI, també, ambdós cinturons blaus de l’equip, l’Héctor Andreu i Paco Anguita van guanyar una medalla de plata i una de bronze, respectivament.
Finalment, en modalitat NO GI, l’equip va guanyar una medalla d’or en categoria 91kg i una de bronze en categoria absoluta. La competició també va comptar amb la participació del debutant Carlos Naranjo.