25 abril de 2014 a les 7:15
La imatge titulada "A sus pies" de Gonzalo Jimeno ha estat la més ben valorada en l'edició d'enguany del concurs de fotografia de MalgrART. El jurat n'ha destacat la seva originalitat i temàtica. El certamen ha comptat amb la participació de 7 persones que han lliurat 18 imatges.
El guanyador del concurs de curtmetratges fets amb telèfon mòbil ha estat Aitor Junior Pérez. El jove, de 18 anys, ha presentat un treball titulat "Stop motion l'amistat o Deja Vu". El premi de la categoria infantil i juvenil ha quedat desert per falta de participants.
Les fotografies que han participat al MalgrART d'enguany s'exposen aquests dies en diversos comerços del municipi. Durant el mes de maig es podran visitar al Centre Cívic.