1 octubre de 2021 a les 12:06
Segons indica el president de l'Associació de Comerciants de Malgrat de Mar, el municipi es basa en el comerç local. És per aquest motiu que s'ha notat la davallada de clients durant la pandèmia. També, ha disminuït el comerç estranger
Afirma que la situació del comerç a Malgrat ve derivada de la situació econòmica dels clients. La pandèmia ha afectat als ciutadans i, tot i que el comerç local intenta cobrir les necessitats dels malgratencs i les malgratenques, a vegades no ho poden aconseguir. A la vegada, el turisme ha davallat, per tant els clients estrangers tampoc han pogut contribuir suficient al comerç de Malgrat, tal com feien anys enrere.
Finalment, anima a qualsevol comerç que tingui interès a participar en les seves activitats, que s’uneixi a l’Associació de Comerciants de Malgrat.