Resuming podcast

24 juny de 2015 a les 17:49

[FOTOS] Revetlla de Sant Joan a Malgrat de Mar

Compartir

La festa de Sant Joan d'enguany a Malgrat de Mar ha començat amb la presència de la Flama del Canigó a l'Avinguda dels Països Catalans, al costat del monument a la sardana. Des d'aquest punt la flama ha fet el recorregut per diversos carrers del poble fins a la plaça de l'Esglèsia. Els encarregats de portar el foc han estat membres de l’Esport Ciclista Malgrat i el Club d’Atletisme Malgrat.

La revetlla de Sant Joan a Malgrat de Mar també ha comptat amb una batucada, tabalada i gresca a càrrec de la Colla de Geganters de Malgrat de Mar i la Colla de diables Ratpenats Infernals, la lectura del manifest a càrrec del Cap Escolta Enric Zaldo i l'acte solemne d’encesa del peveter a càrrec de l’Agrupament escolta i guia de Sant Nicolau. Una cercavila amb la colla de diables Ratpenats Infernals i la Colla Gegantera de Malgrat de Mar ha portat la flama fins a la plaça Xesco Boix on s'ha fet  l'encesa de la Foguera de Sant Joan.

La festa ha acabat amb un sopar popular i un espectacle pirotècnic a càrrec de la colla de diables.