Resuming podcast

9 juliol de 2021 a les 11:56

Torna la Fira Km0 amb els tomàquets, el carbassó i les albergínies com a productes estrella de la temporada

Compartir

L'Ajuntament de Malgrat de Mar, a través de la Regidoria de Pagesia, organitza la segona edició de la  Fira Km0 amb l'objectiu de posar en valor els productes de temporada del Pla de Grau. Serà el dissabte 17 de juliol de 10h a 13h a la Plaça de l'Església

Aquesta segona edició de la també anomenada Fira de la Pagesia inclou diverses novetats. Els visitants, a banda de trobar les parades dels productors del Pla de Grau i també de la Cooperativa Agrícola Progrés-Garbí, podran gaudir d'una demostració de cuina amb els productes de proximitat. Els encarregats seran en Marc Freixas i la Diana Bosch, dos cuiners malgratencs que fan de professors de cuina. En aquest cas, i degut a les mesures sanitàries contra la covid-19, no hi haurà degustació.

L'altra novetat és l'organització d'activitats infantils al llarg del matí a les Peixateries Velles. La Fira Km0 coincidirà amb una nova edició de la botiga al carrer que impulsa l'Associació de Comerciants de Malgrat.