Resuming podcast

10 juny de 2015 a les 10:09

Finalitzen les obres d'asfaltat d'una vintena de carrers

Compartir

La Regidoria d'Obra Pública i Serveis ha donat per finalitzada la campanya d'asfaltat de carrers d'aquest 2015 en que s'ha renovat l'asfaltat d'una vintena de carrers del poble durant les darreres setmanes.

Enguany s'han reasfaltat -en la seva totalitat o algun tram- les Avingudes de Colom, Verge de Montserrat, Mediterrània, Carme, Francesc Sanllehí i Bosch i Josep Ragull i Vilaró i els carrers Avi Xaxu, Mossén Fèlix Paradeda, Mossén Cinto Verdaguer, Blanch, Ramon Turró, Girona, del Carme, Sant Isidre, Camí Fondo, Zenòbia Camprubí, Sant Genís, Indústria, Pompeu Fabra i Camí del Pla i Camí de Mas Bages.

Els treballs de reasfaltat, que han tingut un cost de 200.000 euros, es fan cada dos anys i tenen com a objectiu renovar l'asfaltat dels carrers més malmesos.