Resuming podcast

25 octubre de 2021 a les 9:38

Èxit de participació a les 2 hores de BTT

Compartir

L’Esport Ciclista de Malgrat, entitat organitzadora de l’activitat, celebra haver superat les seves expectatives pel que fa a la prova. I, és que, finalment van ser un total de 150 els participants els qui van disputar-la el passat 17 d'octubre a Malgrat

La sisena edició de les 2 hores de BTT havia de realitzar-se l’any passat, però la pandèmia de la Covid va obligar l’entitat a suspendre-la. És per aquest motiu que abans de la prova hi havia incertesa pel que fa a la participació de la població. Tot i això, els organitzadors estan contents de la resposta, ja que, fins i tot, ha participat més gent que en edicions anteriors abans de la pandèmia. Així ho explica Jaume Pedemonte, vicepresident de l’Esport Ciclista de Malgrat.


L’entitat va obrir les inscripcions per un total de 200 participants, finalment, van ser 150 els qui van assistir a la prova de resistència. Pedemonte indica que estan contents amb la xifra final, ja que hagués sigut complicat que 200 persones poguessin participar realment a la prova.


Tot i que no hi va haver cap guanyador malgratenc en primeres posicions a la categoria general de parelles, sí que una parella de malgratencs veterans va guanyar a la seva categoria. A la categoria individual, en Sergi ‘Chechu’ Izquierdo va quedar en segona posició.